bengü'nün omuzundaki meleklerden bahseden şarkısını duyduğumda bir an bile şarkının sahibi hakkında tereddüt etmedim.
bir yaz, bir sıcak yaz, bir sıcak serdar ortaçlı yaz daha bizi bekliyor.
seviyorum ben bu çocuğu yahu!
uzun bir aradan sonra serdar ortaç'tan bahseden bir yazı ile sahalara dönmek ne kadar akıllıca bilemem.zaten akıllı olduğuma dair de bir iddiam yok.
ee buyrun o zaman.
klip dünyasında devrim
şimdilerde konser görüntüsü haricinde pek de yaratıcı klipler çekmeyen serdar ortaç'ın, bu tavrı şüphesiz ki "şarkılarım süper, klibe ne gerek var ki" düşüncesiyle açıklanabilir.
oysa ilk klibi karabiberim, o zamana kadar eşi benzeri görülmemiş nitelikteydi.
klipteki göbekten zeytin yeme fantazisi daha önce müzik dünyasını bırakın hiçbir görsel sanatta karşımıza çıkmamıştı.
çıplak tene giyilmiş yelek, bir erkekten beklenmeyecek kıvraklıkta danslar hepsi ama hepsi bu klipteydi.
şarkıcının arap mı japon mu olduğunu dahası sesinin cinsiyetini anlayamamıştık.
halkta kısa süreli şok etkisi yaratmıştı bu klip.
dahası o zamanlar kaç klipte bayan oyuncunun meme ucu görünüyordu ki?
sansasyonlar sansasyonlar sansasyonlar!
serdar ortaç da erkekliği ile ilgili şüphelerden kurtulamadı bir türlü.
aman efendim yanında hiç sevgilisi görünmüyormuş da eşcinselmiş, gaymiş püsürükmüş.
hep yabancı bayanlarla beraber olana kadar benim de tereddütlerim yok değildi.
reklamı bolken bu "camiadan" biriyle birlikte olmaktan imtina etmesi zihnimde blink diye bir lambanın yanmasına neden oldu.
ne de olsa "bu camia" dedikodusu bol bir camiaydı.
bünyenizde ve uzuvlarınızdaki herhangi bir eksiklik dilden dile anında yayılırdı.
işte o zaman serdar ortaç'ın küçük bir heteroseksüel olduğuna kanaat getirdim.
türkçe'yi kullanmadaki başarısı
türkçe'de üç sessiz harf yanyana gelmez.
ha hayt! kim demiş?!
söz konusu serdar ortaç şarkıları olunca 3 t'nin yan yana gelmesi kaçınılmazdır.
serdarın sevgilisi onu aldatmaz, altttır.
serdar bunu şu dizeleriyle anlatır; "beni aldatttın, bunu bile bile kahretsin"
bu kadar etkileyici bir anlatım daha önce görmemiştim doğrusu.
yurtdışına açılım
çoğu sanatçımız için yurtdışına açılalım felsefesi, içelim açılalım tadından öteye gitmedi ülkemizde.
japonların barış manço, rusların da tarkan sevgisi dışında pek bir atraksiyon yok.
bunun karışın türk şarkıcı olup en uzak diyarlara ulaşan kişi serdar ortaçtır.
meksika'da albüm çıkaran serdar, bir ilki başarmış ve tüm şarkılları ispanyolca söylemiştir.
meksikayı neden seçti bilinmez ama bugün bile meksikalı kızların ağzından Loco Para Amar şarkısının düşmediği söyleniyor.
kıskananlar çatlasın
karabiberimle büyük bir çıkış yapan serdar ortaç o gün bugün türk pop müziği için varını yoğunu vermektedir.
torna tasfiye operatörü olacakken beste fabrikatörü olan bu nadide sanatçının neden bu kadar eleştirildiğini inanın anlayamıyorum.
şarkı sözlerindeki derin manaları anlamayanların yeterince felsefe kitabı okumadığı şüphe götürmez bir gerçek.
ayrıca şarkıları birbirine benzesin, ne olacak?!
zaten kendi deyimiyle; "topu topu 7 nota var, kaç değişik beste yapılabilir ki?"
öperins!
*bu hikayedeki bazı fikirler hayal ürünü olup gerçekle alakası yoktur.
4 yorum:
Hehehe guzeeellll
Bak ne iyi etmissin de yazmissin yok oyle mute button filan aaa!! :)
Serdarin tum sarkilari benzerdir filan ama, surekli amneziden muzdarip balik hafiza turk insanina nabza gore serbetten olucak; benim nezdimde CD'si alinmayacak ama eller havaya'da mis gibi gidecek isimler listesinin bir numarasidir :)
eliza: canım o kadar yoğun bir dönem geçiriyorum ki, bu yazıyı 3 günde azar azar yazdım valla :)))
hakkat memesi göründüydü onun dimi
ne güzel memesi vardı hatunun :)
dansözü bile yılda bir kez görmeye alışmış bir geçmişten gelen zavallı milletime ilaç gibi gelmişti o meme :)))
Yorum Gönder