20 Mayıs 2009 Çarşamba

i screaaaaaaaaaaam!*

yaşlanmaktan değil de büyümekten rahatsız oluyorum çok zaman.
yaşın kaç olursa olsun eğer büyümediysen, yaşa bağlı yasaklar umrunda olmaz,
dangalaklık bazında değil de saflık bakımından büyümemişsen tabi.
ruhunun ya da karakterinin çocuk kalması değil bahsettiğim.
bilakis onlar istikrarlı bir şekilde köklenirken, sana neyi hangi ayarda yapacağını gösterirken tahammül sınırlarının geniş kalması..
4 sene öncesine bakıyorum da o zaman beni rahatsız etmeyen şeyler şimdi nasıl da huzursuz ediyor bünyemi,
alttan alabilme oranım ne kadar gerilemiş,
gemileri yakmaya ne kadar da yakınım.
çığlık atma isteğimi kontrol altına almakta zorlanıyorum.
koyveriyorum...

2 yorum:

stuven dedi ki...

olur da geri döndüğünde yaslanacak bir omuz bulamazsan, yürekteki yarayı dağlayacak koru verir eline yanan gemiler...

Brajeshwari dedi ki...

koyver gitsin :)