2 Kasım 2009 Pazartesi

but today i'm cleanin' out my closet...

o kadar çalkantılı bir dönemden geçiyorum ki;
merkez üstü midem olan bir çalkantı.
ruhsal olanından ise bihaberim.
zaten farkında olsam engellemek ve/veya tripsel hareketlere girmemek için yoğun çabam olur.
şu ana kadar çevremden böyle bir eleştiri gelmedi.
bilemiyorum ki; belki de bana acıyorlardır.
çok da fifisantik.
her ne ise bu 7,8'lik zelzele sürecinde, 32 saatimi midesel bulantı ile geçirmiş biri olarak bazılarınızla hiiiç uğraşamayacağım.
siz diye bahsettiğim; insan ırkı.
bazılarınızdan kastım; sinir katsayımızı durduk yere artıranlar.
ayrıca üzerine alınmak isteyeni tutmuyoruz.
biz diye bahsettiğim; ben ve sevdiklerim.
hepinizi öperim!

9 yorum:

noraashira dedi ki...

şekerim boşver, eğlen çoş işte kiboş :)

Unknown dedi ki...

şöfeeerr şöfeerr :P
amann yerim senin dönemsel bulantılı tripsel hallerini.

Allegra'nde dedi ki...

oooo kiboşla annesi de burda, değmeyin benim keyfime :)))

Eliza Doolittle dedi ki...

Dur kiz dur yettiiimmmm! Oynayalim anacim, hadi!
Ssssttt, Allegros, bak sen simdi iki kisilik tatli bunyeni hiiiic hiyartomastiklerle yormuyosun, olur mu cicim?!

Allegra'nde dedi ki...

ehehehe ekip kuruldu :)
ama ben fazla oynayamam, yeni gelinim :P

noraashira dedi ki...

"çok sallama göbeğini düşürürsün bebeğini" diye bir 9/8'LİK VARDI, AKLIMA GELDİ :))))

Eliza Doolittle dedi ki...

Boggk igrenc :) Ama dogru mu dogru!!

Allegra'nde dedi ki...

ahahahahah :)))

Brajeshwari dedi ki...

İki kisilikli tatlı bünyee!! Kutluyor ve Öpüyorum senii...