24 Şubat 2011 Perşembe

j. franco ile 127 saat.

ay aman ergen genç kızlar gibi sürekli adam fotosu paylaşıyorum ben.
30'a yaklaştığımdan miki?
sanmam.
mehmet günsür fotoğrafı da koyarsam, işte o zaman psikiyatra haber verin ama.
ben dün sinemaya gittim.
önemli bir şey başarmış gibi söylemiyorum,
zira bıdışım 8.30 gibi uyuduğundan tüm 9-9.15 seansları bizim.
hey gidi oscar öncesi tüm filmleri izleme günlerim.
bahanem oğlan değil, iş-güç biraz da tembellik.
bu sene çok ama çok zayıfım, black swan ve 127 saat dışında hiç birisini izleyemedim.
biutiful'u bile!!
şimdi 127 saatten bahsedeceğim ama ben tabula rasa olarak gittim filme ve acayip etkilendim.
bu sebeple konuya girmeyeceğim.
danny boyle'u severim.
renkleri, müzikleri kullanışı fantastiş.
tek oyuncuyla, sınırlı mekanda 95 dakika, hem de hiç sıkılmadan.
bunda james franco'nun müthiş oyunculuğunun etkisi yadsınamaz.
müstehzi gülümsemelerinizi görebiliyorum.
noraashira ile james franco için kavga etmiştik, ilk ben keşfettim diye.
ben onun yandaki çocukluğunu bilirim, taa freaks&geeks'ten.
sorun keşfetme meselesi de değil aslında.
adam güzel, bazı bazı sevimli, kısmen asi falan filan.
yani sevip, beğenmememiz için hiç bir sebep yok.
ha önce ha sonra.
bence milk'te de süperdi misal.
bu sene oscar'ı da sunuyor, bir de ödülü alırsa çok memnun olurum.
ay ne çok konuştum ya, duyan da bi şey var sanacak.
hadi öptüm.

9 yorum:

Zeynep Şeker dedi ki...

Biutiful u gecen hafta ızledım , baya guzeldı bence. bır kac sanhesınde agladım, bır kac sahnesınde gerıldım. tavsıye ederımm yanı :)
Sevgıler
Zeynep

touch the sky dedi ki...

of of nasıl özledim o gece seanslarına gitmeyi ben de :( sanırım 2 yıldır sinema yok evde DVD var anca, oscar filmlerini göremeden ödüllerin dağıtılmasını hiç hazmedemiyorum böhüüü

Eliza Doolittle dedi ki...

Ben de haftasonu izliycem pek heyecanlıyım bu hususta Allem

Allegra'nde dedi ki...

@zeynep: ya canım ankara'da o kadar az sinemada var ki bi türlü denkleştiremedik. korsana hayır diyeceğim ama imkanlar el vermiyor :

@touch the sky: bizim anane evde olunca ona bırakıp gidiyoruz yavruyu. o da sağolsun uyanmıyor ben gelene kadar :)

@eliza: film daha bi heyecanlı elizacım, diken üstünde izledim yeminLEN!

noraashira dedi ki...

Biutiful, Black Swan ve 127 saat hepsini izledim, tambi entelektüelim. 127 saat'ten James Franco'yu al gerisi teferruat. Allahım o ne güzel herif ya, adam doktora yapıyormuş ve bildiğin ortalaması tavanmış, hem sempatik hem yakışıklı hem de zeki. Sen Cihan'ı alarak şansını kaybettin cicim, hele ki Hakkı'yı doğurunca şansını iyice kaybettin, James beni seçecek, dest-i izdivacıma talip olacak. Off öyle bir şey olsa bir hafta gider Esra Erol'da göbek atarım.

Allegra'nde dedi ki...

@nora: ahaha gerisi teferruatmış. sen bi kere sanattan anlamıyorsun ne yapsın adam seni. komik kızsın o ayrı. ahahahah göbek atacakmış aahahaha!

noraashira dedi ki...

Adamla sanki sabahlara kadar sanat konuşcam :)

Magie Noire dedi ki...

freeks&geeks dedin beni benden aldın! Ben de o zamandan beri hastasınım ya ama sanırım 127 saati izleyemicem. Adamın kolu falan sıkışıyormuş, ay canım benim kıyamam benim yüreğim kaldırmaz o filmi :(

Aydedeye havlayan dedi ki...

off pek zor oldu 127 saatin son yarım saati izlemek.. (ne garip bi cümle oldu) ama güzel bi tat bırakmadı değil hani .. alkışlar boyle'a gelsin o zaman :clap: