4 Eylül 2012 Salı

alle facebook'ta!

ben size aslında ne kadar da uzun bir yazı yazmıştım.
büyük risk yarışması serüvenimi taaa baştan anlatmış da anlatmıştım,
 sonunu nasıl bağlayacağımı getiremediğimden yazı öylece kalmış, çoğunuz da benim star tv'de yarışmaya katıldığımı öğrenememiştiniz.
günler günleri kovaladı, ben televizyona çıktım.
şarkılar türküler söyledim.
nasıl yarıştın derseniz, buyrun burdan izleyin.
neyse efenim böyle geç kalmalara mahal vermemek, alle ne yapıyor kaçırmamak için siz saygıdeğer izleyicilerim için facebook sayfası açtım.
adresi bu. https://www.facebook.com/pages/allegrande/214896645189647
facebook sayfam; twitter, blog, tumbrl ve tabi ki facebook hesaplarımın karışımı olacak.
ne ararsan var yani.
lütfeder de gelirseniz beni onurlandırırsınız,
yok gelmem derseniz, GELMEZSEN GELME BE!!
öhöm neyse.
üzerime düşen görevi yaptım.
öpüyorum.


1 yorum:

vodkabeer dedi ki...

Süper bir performans olmuş... Final sorusu tam anlamıyla ibretlik. Bakmak görmek arasındaki farkı bilmediğimizi ortaya koymuş. Bütün dünyaya en büyük değerlerimizden diye sattığımız bir Zat-ı muhteşemin bile kendine ne kadar uzağız. ( Konya ya en az 10 kere gidip mezarındaki süslemelerin bin tane fotosunu çeken ben bir kerede kapının yanındaki hayat özetini okumamışım bende İran diye salladım )