21 Ocak 2009 Çarşamba

play with me! (oynama dinle)

kriz ve soğuk beni de vurdu sonunda hayırlı olsun.
dün pek bi keyifsizdim.
hatta duygusal yazılar yazmaya yeltendim.
adını bile hazırlamıştım ; keyif(sen)sizim!
ahahah ilahi bir güç tutmuş da beni yazmamışım allahtan.
yoksa hafızalardan silemeyeceğim tarzda geyik ve arabesk satırlar oluşacaktı.
adından belli..
yaratıcı kıroluğumun ürünü.
keyif(sen)sizim!
ahahahah..
hakan altun'a söyeyeyim de albüm adı yapsın.
ahahah.
keyifsizliğim keyiflendirdi beni.
ilahi ben!
öksürüğüm haricinde bugün keyfim yerinde.
ama bu sia ve soon we'll be found'dan bahsetmeme engel değil pek tabi..
3 gündür dön baba dönelim bunu dinliyorum.
orkestral şarkıları sevdiğim dikkatli dimağlardan kaçmamıştır.
sia'nın da sesi eklenince, sözler de süper olunca dinlemeyip de ne yapacaksın arkadaşım.

şimdi ben bunu buraya koydum ama playe basmamak, dinlememek olmaz.
hayır kendimden biliyorum blogu okurken şarkıyı dinlemiyorum çoğunlukla.
ama siz kötüyü örnek almayın, basın dinleyin.
pişman olmayacaksınız.
bu aradaaaa hazır aklıma gelmişken söyleyeyim.
gelip, bakıp, okuyup kaçmak yok demiştim.
ama görüyorum ki yorum yazmak şöyle dursun değerlendiren bile yok.
üzülüyorum.
kendimi yalnız ve kimsesiz hissediyorum.
duygusal bloglar yazdırmayan bana.
pişman olursunuz.
konumuzun sia olduğunu unutmuşken şarkı an itibariyle radyoda çalmaya başladı.
ilahi bir mesaj hissediyorum.
kesiyorum.
efenim playe basın, dinleyin.
hatta bulursanız klibi de izleyin.
beni hatırlayın.
öperins!

2 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

saçını taradım:)

çok acili bir yazı çıkar mı ki senden, merak ediyorum...:)

Allegra'nde dedi ki...

ben hiç saçımı taramam biliyor musun? :))))

valla bi deneyeceğim ama zamanı var daha :)