26 Mart 2009 Perşembe

şimdi kısa bi ara!

planlanmış hizmet dışı kalma saati 4:00PM!
şimdi ben nasıl sağımı solumu öğrenemediysem pm/am'i de öğrenemiyorum bir türlü.
kalem tutar gibi yapıp o tarafın sağ olduğunu anlama yöntemim gibi bir de pm-am ayırt etme yöntemim var ama söyleyemem, ısrar etmeyiniz.
zira ahlaka mugayir öğeler içerebilir.
insan beyni -epey özellikli bir model olarak benim beynim- logaritma,integral denen şeyleri anlamak ve öğrenmek de zorluk çekmezken bu tarz ufak şeyleri idrak etmekte bir kuştan farksız oluyor.
vardır muhakkak bir bilimsel açıklaması; ingiliz ve isviçreli bilim adamlarına boşa mı para ödüyoruz biz?
şu sıralar idrak etmekte zorlandığım bir başka husus da çakma amerikan başkanının çıkıp abuk sabuk cümleler kurduğu garanti bankası reklamı.
"keşke benim de böyle bir paketim olsa"
nasıl yaratıcı bir zeka ürettiyse bu reklamı, her izleyişimde şaşalıyorum, daralıyorum, bunalıyorum.
ve bunun izahını yapacak bilim adamı henüz doğmamış olandır sannımca.
türk reklam dünyasının ahval-i şeraitini anlatmaya yetecek kelime yok zaten.
özellikle sinemada film başlamada önce yapacak daha iyi bir işim olmadığından reklamları dikkatlice izliyorum.
evde olsam reklamlarda zap yaparım, çiş yaparım, çay yaparım, dedikodu yaparım.
aslında sinemada da yaparım bunları ama zorlama olur.
neyse işte ben böyle dikkatlice izliyorum reklamları.
üzülüyorum.
şimdi mad men izliyorum ya az buçuk reklam dünyasının içine girdim.
çoğu zaman ürün sahibinin sözü daha etkili oluyor çıkan reklamda ama bu kadar da olmaz be yavrum.
misal hosta piknik'in bir reklamı var; gayet antipatik bir yumuşakça dj çıkıp, şarkı yerine döner-köfte falan fıstık yolluyor .
o anda tüm salon filmden çıkıp hosta'ya koşmak istiyor(!) ama o kadar para vermişler çıkamıyorlar.
o kadar etkili oluyor yani reklam.
yahu arkadaşım vizyonun bu mudur? kapasiten bu kadar mıdır yahu?
off off çok dertliyim anlayacağınız.
pm-am hesabıma göre 4.00pm yaklaşık 3 dakika sonra gelmiş olacak.
ben her işimde olduğu gibi burda da yumurtayı kapıya dayadım.
bitireyim de kırılmasın.
öperins!
ekleme 1: pasific daylight time var bir de değil mi canım???
ekleme 2: dj değil vj!

7 yorum:

hediye dedi ki...

çok samimi söylüyorum ben bu yazıyı beğenmedim pek.
bu kadar da samimiyim işte!

tatlısukırosu dedi ki...

dj ve vj kelimesini görünce aklıma hep vj bülent gelir hatta sadece aklıma değil gözümün önüne gelir:)

Brajeshwari dedi ki...

Bende anlamadım yazıyı..Özellikle PM nedir o kısmı..Birde ne farkları olduğunu, nasıl ayırt edeceğimizi..Bi anlatsaydın bari, yumurta beklerdi..:)

Hadsizin Başkanı dedi ki...

PDT, TR saatinden 10 saat geridir... Oradaki 4pm burada 2am demektir bebeğim...

Allegra'nde dedi ki...

@tatlısukırosu: vj bülent sevimlidir ama severim ben :)))

@brajeshwari: bilseydim pm'i pdt'yi anlatırdım ama kapanacak sandım, koşarak bitirdim :)

@hadisizin başkanı: güzel olduğun kadar zekisin de, teşekkürler canımcım :)))

otobusmaceralari dedi ki...

sanırım pm/am'leri ayırt etme yöntemimiz aynı:)

Allegra'nde dedi ki...

@otobüsyolcusu, kuvvetle muhtemel öyledir :)))