18 Şubat 2010 Perşembe

justice for all!

üç tarafı denizlerle içi öküzlerle çevrili canım ülkemde son zamanlarda herkes hukukçu oldu maşallah.
ağzını açan, kanunla, hukukla başlıyor sözüne..
kanunda düzenlenmeyen hususlarda yorum yoluyla kural yaratmak hukukta elbet mümkün ancak kanunlar açıkken yok şöyleydi yok böyleydi diyerek uzun uzadıya yapılan tartışmalar abesle iştigalden başka bir şey değil.
başsavcının odasının hukuka aykırı şekilde aranması ve akabinde göz altına alınması hukukun ağır ihlali olmazken hsyk tarafından kanunun verdiği yetkiye dayanarak yapılan görevden almalar hukukun ırzına geçmek olarak değerlendiriliyor.
uzun süredir bu ülkede hukukun ayaklar altına alındığı, hak ihlallerinin varlığı, tabir-i caiz ise bir hükümet hukuku oluşturulduğu gözle görülür bir gerçek.
eğer şimdi bu "hükümet hukuku"na aykırı bir şey yapıldığı söyleniyorsa eyvallah,
ama işimize gelene hukuk gelmeyene guguk deniyorsa ben yokum.
öperins!

6 yorum:

noranıngemisi dedi ki...

ben nanik diyorum işime gelmeyene :)

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Kurumlar arası savaş gayet planlı bir şekilde yürütülüyor.Nereye kadar?Her geçen gün biraz daha azalıyor umudum.

sevgiler

DecisionS dedi ki...

içler acısı, ve 1 allahın kulu birşey yapmıyor, işlerine gelince demokrasi, yok öle bişi

Leah dedi ki...

Hükümet nereye saldıracağını şaşırdı. Ne askeri kaldı, ne eczacısı ne savcısı ne hakimi. Polislerin üzerinde gayet hissedilir bi etkileri var zaten. Sonumuz hayrolsun. Ama bu millet gerçekleri idrak edene kadar zıvanadan çıkmış kurumlarla hakkı hukuku yanlış yunluş öğreneceğiz bu hükümetten, sanki doğruymuşçasına.

Allegra'nde dedi ki...

@noracan: en güzelini yapıyorsun :)

@dalgaları aşmak: içimde az da olsa bir umudu taşıyorum hala. az da olsa biraz umut..

@deci: canım biraz özeleştiri yaaprsak biz de bir şey yapmıyoruz. sanki kabullenmiş gibi uzaktan izliyoruz olanı biteni..

@leah: canımcım hükümetin hedef kitlesi belli, geri kalan tüm aydın kişilere saldırıyor. allah onalrın sonunu da hayır etsin..

evren müberra dedi ki...

"hukuk" tekel işçilerinden yana karar verdi, şimdi daha net a.k partinin neden yargının yürütmenin işlerine karışmasını istemediği. bu ülkede malı, cahili cühelası memnun gidişattan. kime kızıyoruz ki biz de