1 Şubat 2010 Pazartesi

pixeller, sinyaller..

böyle asabi göründüğüme bakmayın aslında şeker gibiyim.
aahaha bakın aslında, asabiyimdir ben.
bu fotoda neden böyle bir eli maşalı pozu verdim anlamlandıramıyorum.
her ne ise konumuz benim ruh halim değil hersheyler'den aldığım pixelller.
aslında ikisini böyle kullanırım diye düşünmemiştim ama spontane olarak böyle şekil aldılar,
ben de bozmadım havalarını..
ayrıca bu fotoyu çekerken göbeğimi de çekeyim de millet "melek yavru"mu görsün demiştim ama gerek çerçevenin darlığı gerek ayfondan çekim güçlüğü gerekse dar elbise içinde sıkışan göbecik sonucu bir şey anlaşılmadı, bir dahaki sefere artık.
kahküllerimi de soul kitchen izledikten sonra kestirdim.
dalgalı saçlarımın sorumluluğunda zaman zaman beni çıldırtsalar da seviyor gibiyim kerataları.
biraz uzanıp alnıma doğru yattıklarında daha da seviş olacağız.

bu arada şekerim parem banyosucuğum sonunda tükanı açtı.
http://nesterens.blogspot.com/ bu da adresi.
pasajının ilk müşterisi oldum, parayı çerçeveletip bereket duasıyla birlikte duvarına asacak..
tv sinyali yüzük artık benim..
artık onu çekme vesilesiyle göbeğimden bir enstantaaane de koyarım buraya.
siz de çok merak ediyordunuz, eminim(!)
ee bekleyin o zaman.
öperins!

10 yorum:

banyosuyu dedi ki...

ediyoruz evet.
merak ettiğimiz tek şey göbüş.
hıh kıskanç.

böyle aynı tıpkı ben olmuşsun yahu :P

:) evet asıcam.yanına senin göbüşlü resmini de koyucam :)

Allegra'nde dedi ki...

sadece ruhsal benzerlik yetmez diye düşünmüştüm, iyi etmemiş miyim :))

banyosuyu dedi ki...

süper etmişsin.
çok yakışmış.
senin sıfatını yirim ben.

noranıngemisi dedi ki...

Yüzük kardeşliği, bende de var yüzük, kolyesini de alıyorum şimdi :)

Hesionka dedi ki...

woiii süpermiş pixellerin!! bööle çogsel olmuşlar birarada bir kombinasyonla :D

ama bi dekke! bi dekkeee!! ben kendimi ilk müşteri sanıodum ya saniye farkı ile geçtin mi beni naptın o_O hmf

çok da yok be göbüşün, hakkı gayet idareli kullanıyor bence alanı.

Bekriya dedi ki...

pek asabi olmuşuz yaw :) melek yawru mu dedin anne bu görünüşte kalırsa dediğim dedik bir kız olabilir :)

bu arada acaba kız mı olcak içime doğdu :)

Allegra'nde dedi ki...

@noraa: seninle her türlü kardeşliğe varım ben ;)))

@hesi: canımcım sen blog bense pasaj müşterisiymişim. sorun yok ikimizde ilkiz :)))
göbek de dediğim gibi 38 beden elbisenin içine girdim o halimle, olan göbekte içine kaçtı :))

@bekriya. ahahah canımcım erkek anası oluyorum ben. ahahah :)

DecisionS dedi ki...

gül biaz gül, ben tırstım çocuk naapar

hersheyler dedi ki...

çok süper olmuşlar valla beraber :)
bu arada göbek nerde yaw hiç göbek möbek yok nerde saklıyosun yavruyu

Allegra'nde dedi ki...

dec: ahahaha aliye rona olucam ben nihahahahy.

hersheyler:canım ellerine sağlık valla sayende :)
ayrıca ezelden göbekli bir insan olunca göbek kamuflajı konusunda deneyim sahibi oluyor insan :))