29 Aralık 2010 Çarşamba

müjde; sahalara geri dönüyorum!


bugün itibariyle ankara barosu bayan basketbol takımına başvurumu yapmış bulunmaktayım.
evli ve çocuklu olup basketbol takımında top koşturma fikri biraz acayip geliyor, ben de farkındayım.
ama misal evli ve çocuklu olmama rağmen sürdüğüm yeşil ojelerimi yadırgayanlar da var.
ee ne yapayım yani, çocuk doğurdum diye mürebbiye mi olayım?
fotoğrafı görüp basketbol oynamaya beyaz gölge'den esinlenerek başladığımı sanmayın.
çocuk doğursak da o kadar yaşlı değiliz,tevellüt 82.
asker çocuğu olmanın doğal sonucu olarak, her türlü spordan az buçuk anlıyorum.
zira biz; bir potada 10 kişi şut atar, 20 kişi yuvarlak olur voleybol oynar, masa tenisini çerezden sayar, tenisi tam beceremesek de muhakkak tenis raketi edinir, bedava kondisyon salonlarında aletten alete koşardık.
bu sebeple üniversitede basketbol takımına girmem zor olmadı.
5 sene oynadığımdan, 2 gümüş, 2 bronz madalyam olduğundan bahsetmiştim zaten sanırım.
hatta seyircinin sevgilisi olduğumdan, ve hatta 3'lü çektirdiğimden ama nankör bir seyircinin bir sonraki maçta bana "rolls royce 7" diye bağırdığından da.
işte o günlerin hevesiyle baronun basketbol takımına adımı yazdırdım.
içimden bir his çok pis şişeceğimi söylüyor.
allaam sen beni rezil olmaktan koru, amin.
öperins!

7 yorum:

battodol dedi ki...

çok taktir ettim seni alle...
82'liysek ne yani, herşeyin hakkından geliriz!!!
moderin annesin sen, yeşil oje de sürersin basket takımına da girersin :))
*alkış alkış*

beenmaya dedi ki...

helal diyorum yakışır diyorum. şampiyonluk maçlarında ön saflardan izlemeyi umuyorum :)))

Unknown dedi ki...

OO hayırlı olsun allem.
süpersin sen.
yeşil ojelerini sürer,
bebeni emzirir,
sahalarda fırtına gibi esersin.

noraashira dedi ki...

baro takımı deyince neden kafamda cübbeli basketbolcular canlandı, ha neden?

dereotundannefretederim dedi ki...

iverson 2 sayı atmıştı, ben sana güveniyorum en az onun kadar atarsın

Brajeshwari dedi ki...

annesin yapamazsin denen herşeyi yap! Arkandayim....

Allegra'nde dedi ki...

@battadol: hihih *muck muck*

@beenmaya: turnuva istanbul'da olursa gel muhakkak :))

@nes: sağol kuşum. darısı başına :)))

@noracan: ahahhahahha. cübbeli hediye hoca sahalarda.

@done: bi espri yapmasana sen!

@brajeshwari: dubrovnik planlarıma kıs kıs gülüyordun ama :)))