30 Aralık 2010 Perşembe

borcum borç ama..

geçen haftadan beri devlete yaklaşık 10.000TL borcum olduğunu öğrendim, iyi mi?
ssk'dan bağ-kur'a geçişimi yapan devlet bunu bana bildirme gereği duymadığından, primlerimi ödememe rağmen 2 yıllık birikmiş prim borcum görünüyordu.
dekontları sundum, onu hallettik.
e-devlet şifremi bugün aldım, öyle bakınırken arabaya bakayım dedim.
ne göreyim, vergi dairesi arabamın üzerine haciz koymuş; oraya da vergi borcum varmış meğerse.
vergi yüzsüzleri listesine sokacaklar utanmasalar.
vergi dairesinin bana daha fazla borcu var ama belge eksikliğinden mahsup edilemiyormuş.
onu da halletti muhasebecim.
allahtan hakkımda açılmış bir davaya falan rastlamadım.
o da olsa tam olacağdı.
borç batağındayım, acil yardım!!
öperins!

2 yorum:

beenmaya dedi ki...

hem de sen, hem de mesleğine rağmen cık cık cık çok ayıp :))

plndrkn dedi ki...

güldüm ağlanacak haline :)