5 Ocak 2011 Çarşamba

kuki a+

sevimlilik kumkuması sevgili Bahar, bu yazısında 100. izleyicisine bir kutu kurabiye göndereceğini yazmıştı.
ben de üşenmedim saydım, "18. izleyicin olarak suçum ne" dedim tüm yüzsüzlüğümle.
baharcım da üşenmemiş, bana bu kurabiyeleri yapmış.
güzelce kutulamış, dün de bana postalamış.
ofiste kargo poşetini açıp, kutunun kapağını kaldırmamla kurabiyelerin bitmesi arasında geçen süreye "an" deniyor.
o hengamede zar zor cihan'a bir adet ayırdım, böyle de beyime düşkünümdür.
yediğim en güzel kurabiyeydi desem, belki alınanlar olabilir ama öyleydi.
meraklısı için tarifi burda.
siz de yapın, sonra bana yollayın; test edeyim bakayım olmuş mu.
hepinizi öperins, ama bugün en çok bahar'ı !

5 yorum:

noraashira dedi ki...

evli ve çocuklu bir kadın olarak senin marifetlerini görelim *kaynanamodeon*

Allegra'nde dedi ki...

genç ve bekar bir kız olarak seninkileri görelim de münasip bir koca bulalım. beni alan almış yavrumm :F

noraashira dedi ki...

You got me kadın :) Süper muffin yapıyorum, ama gelip yerinde yemen lazım :)

Unknown dedi ki...

yaa bana kimse bişi yapmıycak mı ki.
feci alınıyorum, delicesine darlanıyorum.
birgün anakaraya
birgün laik izmire gitmeyi temenni ediyorum kendi adıma.
yeni yıl temennim de bu olsun.

baharcım 105 oldum ????

BahaR dedi ki...

rica ederim:)banyosuyu 150.ye ödülüm olacak:)istersen sen şimdi izlemekten vazgeç..149 olunca ben sana haber veririm:))