14 Ocak 2011 Cuma

üçyüzbeşyüzüçyüzbeşyüz

100 geçti 200 geçti, gelenleri boş yolladım.
300. izleyici için özel bir şeyler yapayım dedim ve sürpriz bir hediye paketi hazırladım.
hediye paketinin içeriğini şimdi açıklamıyorum ama sizi temin ederim pek bi şeker, en az pegasus çocuk paketi kadar dolu dolu.
peki bu hediye paketini kazanmak için ne yapmalısınız?
*öncelikle izleyicim olmanız ve bunu her ortamda dile getirmeniz gerekiyor. (facebook,twitter,tumbrl, instagram, blogger, sms, mms, dolmuşta yanda oturan teyze, damacanayla su getiren oğlan )
*bu posta yorum bırakın ve beni övün, ne kadar zeki olduğumdan bahsedin.
*veee tabi ki ne yapın edin, 300. izleyici olun.
ahahahahah hiç güleceğim yoktu.
öperins!

10 yorum:

noraashira dedi ki...

şimdi seni izlemeyi bırakıyorum, ve içeriği görmeden de izlemeye almıyorum ahahah

battodol dedi ki...

yorumu ben yapıcam, övgüleri ben yapıcam, her biyerlerde senden bahsedicem ama elin 300üncü izleyicisi gelicek hediye alcak ohh ne ala :)

birkadin dedi ki...

bence bunu sen erken soyledin, 300. olabilmek icin kimse 280. olmayacak ve senin bi daha izleyici sayin artmayacak sirf bu inat yuzunden :)

Brajeshwari dedi ki...

ben ilk izleyicilerindenim..Zoru ben başardım, elin adımı 300. olup hazıra konacak. oldu!

esra dedi ki...

280 . olan benim suçum ne :)

Unknown dedi ki...

Nora yapar da ben yapmaz mıyım.
300 olduğu an izlemeyi bırakıp
300. izleyici olcam.
yapçam bunu.
bana da hediye bana da paket
koket
rulet
wtf

Pilli Petro dedi ki...

kampanyaya bak beee alle, ajansın olayım anacım medya tanıtım ayağını yürütürüm :PP

Aslı dedi ki...

yaa ben de yorum yazmıştım sanırım göndermedim:(
ben de isyan etmiştim bu duruma:))

Adsız dedi ki...

şu blog camiasından bir hediye almadan gitmek istemiyorum. 300e yaklaşınca takipten çıkıp sinsice sıramı bekleyip 299a gelince hemen takibe geçicem.

yaşam arzum bu şu anda.

Allegra'nde dedi ki...

ne nankör izleyiciymişsin yaa!