15 Kasım 2011 Salı

fitingen

şu aralar benimle ilgili en çok merak ettiğiniz şey verdiğim kilolar sanki.
içime öyle bir hissiyat geldi.
zaten durmadan onun hakkında konuşuyorum.
e nasıl konuşmayayım, 72.6 kilodan 58.6'ya kadar düştüm.
3 yıl daha konuşsam hakkım bence.
hoş zayıflıkTan bunalıma girmeme de az kaldı.
anoreksik davranışların yanında, görenlerin yaağni kilo da sana yakışıyordu demesi??
hatta birinin açık sözlülüğü abartıp "ayy çok zayıflamışsın ama çirkin olmuşsun" demesi??
babamın yüzün kırış kırış olmuş 3-4 kilo al demesi?
1 kilo almışım dediğim kayınvalidemin ohh iyi olmuş demesi??
bu ülkede zayıflara yer yokmuş onu anladım.
ama ben böyle mutluyum, hem de çok.
xs, 36 kavramları girdi hayatıma.
ama üşüyorum reyizzzz!
mucks!


15 yorum:

noraashira dedi ki...

mis gibi olmuş, boşver sen başkalarını :) nasıl verdin lan ben gene 61 kg oldum böhüüüüüüğğğğ

Leah dedi ki...

peki ben neden 58 kiloyken hiç S, XS giyemedim hiç? Neden neden nedeeeen.

M giyince göbek atan Large insan Leah.

Aslı dedi ki...

hay maşşallah 36 beden ve xs falan benim hatırladığım bir zaman diliminde kullandığım bedenler olmadı hiç:)
acayip özendim yani sen doğumdan yaklaşık +- bir sonra bu kiloya düşmüş bir insan olarak idolümsün!
diyetisyenin için ayda bir Ankara'ya gelmeyi bile göze alabilirim.
şu bebeeee bi doğuralım evelallah.bir şekilde ben de hadi 38 beden olsun hırs yapıyorum uleyn zayıflayacağım.
(bühühü ama şimdi tatlı bişeyler yemeliyim.Tadını çıkar çılgınlar gibi alışveriş yap bence.:D)

sevgiler
bir şişman:(

pinosh dedi ki...

yaaaa sen kışın ortasında hem de angara'nın soğuğunda yağlarından mı kurtulursun. al işte üşümüşsün!!! :)

zayıflık iyidir, iyi :)

Çağla ŞANLI dedi ki...

detaylı bir anlatım yapsan ne güzel olur nasıl verdin ne yedin ne yemedin :))) diyetisyen'in kim ?

voodoo girl dedi ki...

bu milletin besili kadın merakını kafam almıyor.

banyosuyu dedi ki...

seni ve bütün yorum yazanları kınıyorum.
dost acı söyler dostum. kaşık kadar kaldı yüzün valla.
ohh babanın da kayınvalideciğinin de ellerinden öpüüm.
36 beden ne la?
38 nenize yetmiyor.
hıh terbiyesizler..

Brajeshwari dedi ki...

Acil gorusmemiz ve tüm sirlarini bana vermen lazim...

İmza: şişkolaşmaya başlayan bi tost...

cemre dedi ki...

zetodan gördüm geldim hemen :) şimdi blogunu keşfe gidiyorum:)

darkolivee dedi ki...

ahhh bilmezmiyim, aaa yüzün ne kadar kötü olmuş yaa, kilo sana yakışıyordu, ulen kiloluykende boşver boşver verirsin diyordun ya :)
herkesin gönlünü yapmaya kalkarsan yandın, boşver çok hoş görünüyorsun, bende 28 kilo verdim, 3-4 kilom kaldı, 1 senedir veremedim 3-4 kiloyu hhehhehe

zetoda gördüm bloğunu, bu kilo muhabbeti hemen dikkatimi çekti bende dün yaptım daha konu ile ilgili bir post, takipteyim canım...

sevgiler...

BÜTÜ dedi ki...

harikasın tadını çıkar bence :)

Adsız dedi ki...

Aman allahım ben 3 sene önce 58 kiloydum 3 yıl içinde stresten üzüntüden mi artık bilmem kilo almaya başladım iştahım açılınca da gerisi öyle bir geldi ki şimdi 78 kiloyum ve çok mutsuzum ve maalesef iştah konusunda da iradem sıfır! yapamıyorum bir türlü veremiyorum...O kadar modaya düşkünüm ama zevkimi yansıtacak şekilde giyinemiyorum giymeye mecbur olduklarımı giymek zorunda kalıyorum... psikolojim altüst ve bu yüzden tüm tanıdığım kişilerle ilişkim benim kilomdan duyduğum utanç yüzünden yapağılaştı... üstüne üstlük boyumda çok kısa olduğundan 24 yaşımda bir nine gibi gözüküyorum :( lütfen bana nasıl kilo verdiğiniz konusunda azıcıkta olsa akıl fikir verin iştahım çok fazla durduramıyorum :( çok mutsuzum :(

Sinem.

Wear A Smile! dedi ki...

benim kayınvalidem de beni 1-2 kilo aldığımda bile görse kızım zayıfladın mı sen bak üzülüyorum azıcık ye filan diye başlamıyor muu..:)) ortak kaderimizmiş demek :)
evet evet de geç bence :)

vintage peony dedi ki...

Süpersin ya tebrik ederim. Benim de vermem gerek pofff :(

Adsız dedi ki...

tebrikler :) nasıl verdiğini de söylesen fena olmaz aslında çok ihtiyacım var :(