31 Temmuz 2009 Cuma

çemkiriş arası

doğru düzgün türkçe yazamayan,
ne anlattıkları belirsiz,
laf kalabalığı yapmaktan öte kabiliyetleri olmayan kişilerin bu kadar destekçesi olmasına
vallahi kılım!
ve vallahi kıskançlıktan değil...
bunu dert ettiğimden başta kendime kılım.

zaten bugünden itibaren üçkağıtçı olmaya karar verdim.
burdan kamuoyuna duyuruyorum!
halkın cebindeki paraya göz diken bir düzenbaz olsam bu halk beni daha çok sever.
otobüste amca diyor ki vay efendim niye dava açmışlarda trafiği durdurmuşlar.
başka işleri yokmuymuş?!
ee amcacım, kararı mahkemeler vermiyor mu?
kara kara yazılar asmışlar ankara'nın dört yanına belediyenin açtığı dava neticesinde yol kapanacaktır diye;
davaya sebebiyet veren suçlu değil, hatta kararı veren mahkemenin bile suçu yok da davayı açanın mı suçu var?
sen adamı öldür, savcı davayı açsın mahkum ol, sonra vay uğursuz savcı davayı açtı da ben mahkum oldum de.
oh ne ala memleket!
bak sinirlendim şimdi, aaa!!
öperins!

Hiç yorum yok: