30 Temmuz 2009 Perşembe

travel the world and the seven seas!

babamın rüyaları çok meşhurdur.
savaşlar, maceralar, ailesel olaylar görür rüyasında
sabah da ballandıra ballandıra anlatır.
anlatma kısmı hariç engin rüya dünyamı babamdan aldığımı söyleyebilirim.
her insan her gece rüya görür ama ben hep dizi film tadında olaylar görüyorum.
öyle oluyor ki eskaza uyanırsam hemen uyuyayım da devamını göreyim diye çabalıyorum,
ama olmuyor maalesef.
bir keresinde michael douglas'la baş rolde olduğumuz bir gerilim filminde oynamıştım rüyamda.
filmdi ama gerçek gibi gerilmiştim.
sonra çok sık araba kullanaMAdığımı görürüm rüyamda.
arabayı sürüyornuşum ama bilmiyormuşum aslında.
çok sık gördüğüm başka bir rüya da basketbol oynarken topu kaldıramamak, kaldırsam bile potaya yetiştirememek.
böyle kollarımda öyle bir ağırlık oluyor ki mümkün değil topu kaldırmam.
babamın isa'yı görmesinden esinlenmiş olacağım ki rüyamda iki kere papayı gördüm.
beni vatikanda misafir ediyordu.
neden hristiyanlığa ait figürler gördüğümüz konusunda ise hiçbir fikrim yok.

rüya konusunu açmamın sebebi aslında şu;
dün gece bir rüya gördüm.
dünyaya bir meteor çarpıyormuş.
çaprmayla 7 katmanda bir delik oluşuyor, ordan ateş topu giriyor içeri.(valla aynen bu resimdeki gibi)
birden her yer kavruluyor, acayip şekilde yanıyoruz.
tüm kanallar dünyanın sonunun geldiğini bağırıyor, başta ali kırca..
kıyamet kopacak diyorum herkese.
korkuyorum ama içim de acayip rahat, günahım yok ki benim..
yecücle mecüc de gelmedi ki nasıl kopuyor diye şaşırmıyor da değilim arada.
bu sırada alman bilim adamları hemencecik bir tampon yapıp o deliği kapatıyorlar.
derin bir oh çekiyoruz; ölmeyeceğiz diye.
ama o da ne, delik paat diye geri itmesin mi o tamponu..
akabinde de uyandım.
terlemiş bir halde, çığlık atarak falan değil, gayet normal bir şekilde..
o zaten filmlerde olur anca ..

bugün bir kaç siteye baktım,
rüyada meteor ya da dünyanın sonunu görmek diye bir şey yok.
kıyamet diye baktım; allahtan tek bana kıyamet olduğunu görmemişim, yoksa ölürmüşüm.
zira rüyasında kendisine kıyamet geldiğin gören kimse ölür yazıyor açık açık..
insan böyle bir şeyi de pat diye söyler mi ayol!
kıssadan hisse, bir sonuca varamadım.
yazın bile örtüye sarınarak uyuduğumdan aklınıza gelen yanlış.
peki ne demek oluyor bütün bunlar biri bana söylesiin!
Öperins!

1 yorum:

beenmaya dedi ki...

yok yok o örtünün kapatamadığı bir yer kalmış demek arada bir yerde :)))