20 Ağustos 2009 Perşembe

ilgi çekici a.k.a mc hammer!

stuvencim beni ödüle layık görmüş teşekkür ederim.
ödülün gereği, kendimle ilgili 7 ilginç şeyi hemen yazıyorum;

1-şapka denedikten sonra içini üflemeden yerine koyamam.
2-kıymalı pideyi hiç sevmememe rağmen lahmacuna bayılırım.
3-hayatta en çok korktuğum hayvan elma/fındık kurdudur.
4-annem ve anneannem 20 günlükken anne diye bağırarak uyandığımı söylüyorlar.
5-güzel ayak görünce bakmaya doyamıyorummm.
6-en sevdiğim meyve şeftali olmasına rağmen hayatta şeftali suyu içmem.
7-annem bana hamileyken, kapının çalması akabinde elindeki armutu arkasına doğru saklaması sonucu oluştuğunu tahmin ettiğimiz çok güzel bir armut lekem var(ben sema yapan mevleviye de benzetiyorum aslında hihi)

çok ilgincim değil mi?
hıhım hep öyle derler.
öperins!

3 yorum:

stuven dedi ki...

bu armut lekesi nerde? çok özel değilse :))

Allegra'nde dedi ki...

belimin sağ altında. leğen kemiğinin biraz daha arka tarafına düşüyor :)

stuven dedi ki...

baya detaylı bilgi verdin :)