15 Eylül 2009 Salı

sadece benim!

sevgili hesi'den aldığım bu süper kolyeyi aldığım gün uysa da uymasa da taktım. takmamı müteakip yaklaşık 5-6 kişi nerden aldığımı sordu. hesionka'nın tavsiyesi üzerine "bana özel yapıldı" dedim :))

ne zamandır fotoğrafını çekicem diyorum bi türlü çekemiyorum. daha fazla beklesem anlamı kalmayacak. ben de aldığım ilk günkü fotoğrafımı koyup uygunsuz vaziyette arz-ı endam ediyorum. hesi kusura bakmasın zira kolye burda göründüğünden çok çok güzel.
hesicimm ellerine sağlık, taktığım en güzel kolyelerden biri bu ;)
öperins!
hamiş: arkadaki gülen bağyandan fotoğrafını izinsiz kullandığım için özür dilerim :F


5 yorum:

Hesionka dedi ki...

woow matmazel bu ne güzellik (yani maske ve gözlük çizimlerinden arda kalan yerleri hayal gücüm ile tamamlıyorum :D) ehehhe

güle güle kullan tatlım, çok güzel durmuş :D ay ne kadar çok kişi sormuş *gurur kıvanç* aynısından bir daha yapmicam ama :D

Merope dedi ki...

fular gibi duruyor beybi, ama cok guzel. :) güle güle kullan!

Brajeshwari dedi ki...

bende besiktas anahtarlığı almıştım.Onu da boynuna tak :P

yazana dair dedi ki...

kolyenin yanında diğerleri eşantiyon mu geldi :)

Allegra'nde dedi ki...

@hesi: bi daha yapma :)) sadece bir tane avr diyorum arkadaşlara, bana hadi canım uydurma biz almayalım diye söylüyorsun diyorlar :))

@merope: canımcım dedim ya çok alakasız bir kıyafetle kullandım ondan pek belli olmadı. daha uygun bir şeyle giydiğimde bir bahaneyle yeniden gösteririm :)

@brajeshwari: ahahaha burcu abla. yaparım bilirsin :))

@yazana dair: hangileri yahu? :)