18 Eylül 2009 Cuma

shakira versus nelly



öncelikle söyleyeyim böyle bir karşılaştırmayı müzik otoritemle değil, iki bayanın da latin kökenli olmasından aldığım ilhamla yapıyorum. zaten müzik tarzı olarak da ikisini karşılaştırmak ne kadar doğru olur bilemiyorum.

malumunuz her iki şarkıcı da yeni şarkılarıyla arz-ı endam ettiler/etmekteler. nelly furtado'dan manos al aire'yi dinlerken ne kadar zevk alıyorsam shakira she wolf dedikçe o kadar müzik zevkim rencide oluyor. klipçi değil radyocu biri olduğum için görselliği bir yana bırakarak duyduğumu değerlendiriyorum ve olmamış shakira diyorum, OLMAMIŞ! hele o ulumalar nedir yahu. asena mısın kızım sen?

ayrıca shakira inglizce söylemesine rağmen, nelly'nin ispanyolca şarkısında anladığım kelime sayısı daha fazla. dünyada bu kadar ingilizce şarkı söyleyen varken bu zavallı kızcağız neden kendi dilinde söylememekte ısrar ediyor anlamış değilim. hayır urduca da konuşmuyorsun, dilin dünyada en çok konuşulan ikinci dil. biri shakira'ya ispanyolca şarkılara ağırlık vermesini salık versin.

latin deyince aklıma geldi. ricky martin'e ne oldu ayol?

5 yorum:

Unknown dedi ki...

un dos tres çocuk bakıyor o bacım,
ikizleri var ya.
ricky martin için şöyle böyle diyolar ne diyosun?

Unknown dedi ki...

ayrıca she wolf değil shakiranın herhangi bir insan evladının çekebileceği en iyrenç klibe de sahip. yalnız hatun pilatese mi başlamış nedir sürekli bir kafama atarım bacağımı pozisyonları da yok değildi.

Allegra'nde dedi ki...

ay evet ya! kendisini en son o haberle görmüştüm. şöyle böyle laflarını da dişi ırk için büyük kayıp olarak nitelendiriyorum cicim.

ayrıca klibi adam akıllı izlemedim ama yorumların üzerine hemen şimdi izliyorum. ben de pilates yapıyorum ben de atarım bacağımı. :P

noraashira dedi ki...

Şakire'nın vücudu o kadar da estetik değilmiş bence, klipte hiç seksi olmamış, ve dediğin doğru şarkı tambi fiyasko. Ricky Martin ne ara evlenmiş ya o adam gay değil miydi? En son bir adamla yakalanmıştı :) Ayrıca Nelly Furtado bence birçimsu :)

Allegra'nde dedi ki...

klibi izledim, abriz pilates yapmış ve açıkça madonna esintileri almış bu kızcağİz.

ricky de zaten taşıyıcı anneden yapmış o çocukları.