3 Aralık 2009 Perşembe

komisch koko*

aslında daha önce -tek cümle de olsa- bahsetmiştim en çok güldüğümüz şeylerin ortak farkındalıklarımız olduğundan.
ama dün gece ege kayacan'ın şahsi şovunu izledikte sonra bir kez daha tezimin onaylanması beni daha bi mutlu etmiş olacak ki bundan bahsetmeyi görev edindim kendime.
aslında bunu ilk kez cem yılmaz esprilerine neden güldüğümüzü düşünürken farketmiştim.
evet boş zamanlarımda böyle gereksiz konular düşünürüm ben.
cem yılmaz'ın şovlarında bahsettiği konular hepimizin bir şekilde farkında olduğu ama dikkat etmediği ancak başkasından duyunca "a-ha cidden aynen böyle ya" dediğimiz şeyler değil mi?
uzun zamandır izlemediğim için spesifik bir örnek veremeyeceğim ama izlerseniz cem yılmaz'ı bir dikkat edin derim.
dün ege'nin şovunda da, klasik güldürü tozumuz g.t baş haricinde, en çok güldüğümüz şeyler yaşadığımız olaylardı.
bu küfür olayı da ayrı mevzu ama madem konu açıldı kısaca söyleyeyim, kaba saba karakterler osuruyor veya küfür ediyor türk milleti de ona gülüyor şeklindeki alaycı eleştrileri anlamıyorum.
zira dün geceki nezih toplulukta da boş geçen argo esprisi olmadı.
her ne ise ortak farkındalıklara dönecek olursak ve ege'den çalarsak; misal yeni bir cep telefonu aldıklarında tüm teknolojiye teğet geçerek "yeşile basıyorum değil mi" repliğini söyleyen anneye sahip olmayanımız olmadığı için böyle bir espriye gülmeyen de olmuyor.
yine aynı şekilde evlilikte osuruğu sıradanlaştırma sürecine dair yapılacak şakalarda evli olan herkesin kendini bulacağı ve kahkahayı koyacağı kaçınılmaz bir gerçek..
ee yani böyle bir tespit yaptın, aferin de sonuç? diyen aceleci keratalara hemen cevap veriyorum.
kıssadan hisse eğer türkiye'de komik olmak istiyorsanız "kaba" bir kaç sözle bezenmiş ortak farkındalıkları bulun ve sunun.
emin olun başarılı olacaksınız..
sakın yanlış anlaşılmasın kötü bir şey olduğunu söylemiyorum bilakis ben en çok onlara gülüyorum.
öperins ;)

*lern mit uns kitabındaki papagayın adı. fotosunu bulamadım, google görsellerde aratınca da ilk çıkan fotonun benim fotom olması da acayip değil miĞ? yoksa bu da bir işaret miiiii?!?

2 yorum:

noranıngemisi dedi ki...

papagay ne?

Allegra'nde dedi ki...

alamanca papağan.