1 Aralık 2009 Salı

zadadank, zadadank!

blog tehlike sinyalleri veriyor olmasa da kendimi zorlayıp üç beş bir şey yazayım diye zaten düşünürken, kırmızı lambaların blogun tepesinde dönmesinden vazife çıkararak yazayım BARİ dedim.
ve döner dönmez kurduğum bu uzun cümleden ben bile korktum.

düşünsel açlıktan verilen bu zorunlu arada neler oldu neler.
yok be! alle cephesinde yeni bir şey yok aslında.
mesela bir şey yutmuştum ya ben, onun kolu bacağı çıkmış.
içimde duruyor sakince.
baleye gittim hayatımda ilk kez, konuyu bilmeyince ortaya ne komik algılar çıkıyormuş onu öğrendim.
farmville'i bıraktım; nadasa değil sonsuza kadar.
filmler izledim çoğu türktüler.
bornova bornova, ödüllü film önyargımı değiştirdi.
nefes, ruhumu yeşertti.
ugly truth, amerika'da romantik komedinin bir klişeler silsilesi olduğunu idrak ettirdi.
broken embrace, bir şeyler eksik kalmış almodovar dedirtti.
diziler de izledim, boş durmadım.
hung, flashforward, lie to me, mad men!
jon hamm'a tipsiz diyenleri anlamaya çalıştım, başaramadım.
ama kitap okumadım, itiraf edeyim.
murat menteş yeni kitap yazmış, onu aldım açılayım diye; ı-ıh fayda etmedi.
çok okuyan çok yazar demişler,
dememişlerse de ben dedim şimdi ve yazamamamı buna bağladım.
dönüşüm muhteşem olacak gibi beylik cümleler etmemişim allahtan.
ama kadir tapucu'dan da iyiyim.
değil miyim yoksa?!
ölümü ye, doğru söyle.
bir şeyler eksik mi kaldı ne?
hamiş: foto 2006'dan. şu anki ve genel ruh halimi yansıttığından en sevdiğim!

14 yorum:

noranıngemisi dedi ki...

Sen bildiğin 15 gösteriyorsun anammm :)

eli kolu çıkmış, pipi mipi yok mu görünürde :)

Allegra'nde dedi ki...

ahahahha evet şimdi de 18 misin diye soruyorlar :)))

pipiyi daha göremeyiz sanıyorum, pazartesi gideceğim doktora belki belli olur o zaman. çocuğa hakkı deyip duruyoruz zaten, kızsa alınacak valla :)

banyosuyu dedi ki...

ayy pipisine kurban onun.
ya da kuşuna.

2006 da 16 diğildin dimi. öyle miydin yoksa. bir sn.aha devreler yandı.
ben 30 değilim galiba ya.

Allegra'nde dedi ki...

bana moral olsun diye mi böyle konuşuyorsunuz bakiim?? :))))

banyosuyu dedi ki...

küçük göstermek o kadar da iyi değil bazen ya.
üst düzeysin, şefsin filan mesela. herife bişey diyorsun alık alık bakıyor.sen kimsin velet der gibi.halbuse heriften fazla iş tecrüben var.
yada sen adliyeye gidiyon hakim diyo mübaşir çıkartın şu çocuğu dışarı.
ehehe
bazen kaale de alınmıyosun yani.

Allegra'nde dedi ki...

aahahahah ben tam kararında küçük gösteriyorum yavrum, merak etme sen :)))

banyosuyu dedi ki...

hee iyi bari.
ben hep 17 hep 17 :P

Allegra'nde dedi ki...

ayrıca şekerim bu fotoyu baz alırsak ben bildiğin çirkinim.

Hesionka dedi ki...

oyyy tipe bak :D ne tatlısın sen beaa
anaa kolu bacaa mı çıkmış pü pü pü maşallaaa (komşu teyze mode: on)

Allegra'nde dedi ki...

hesicimmm o senin tatlılığın diyeceğim ama vallahi laf olsun diye değil ;)
ayrıca başka yerleri de çıkmış ama görünür mü bilemiyorum.

stuven dedi ki...

''düşünsel açlıktan verdiğin zorunlu arada'' çok şeyler yapmışsın:)

Allegra'nde dedi ki...

canımcım daha da fazla şeyler yaptım, bu sadece yazdıklarım :))

pinksatellite dedi ki...

-alle kaç yaşındasın?
-sekkkiiiiiizz :D

Allegra'nde dedi ki...

ahahahha pinky! küçük carlos alle alvarez de santos de bana bundan sonra kısaca :)))