4 Kasım 2010 Perşembe

aduuu!


hay allaam yarabbim!
tamam bana biraz fazla verdin belki ondandır bu sinirlenmelerim ama neden bir takım kendini bilmezlere bu denli cimri davrandın?
özümde sinirli bir insanım biliyorsunuz ama dışımdan çok iyi bir insanımdır.
mümkün mertebe kimseyi kırmamaya çalışıyorum.
yaptıklarına,yazdıklarına değer veriyorum,bazen yalandan da olsa.
ama sanki bunları ben yapmıyormuşum gibi evrenle derin bir imtihan içindeyim.
herkes sidikleriyle padoktaki yerini almış.
yüksek egom sayesinde, alaycı bir gülümsemeyle fazla önemsemesem de yine de rahatsız oluyorum.
oturup bir de yazı yazıyorum, terkedilen sevgilinin ardından şarkı yazar gibi;"seni unuttum, önemsemiyorum" temalı.
ee madem unuttun,o zaman neden şarkı yazıyorsun adama demezler mi adama.
derleeer!
aman ne derlerse desinler.
öperins!

keeet!

Hiç yorum yok: