9 Kasım 2010 Salı

iki haftadır diyetteyim ve kaybettiğim tek şey iki hafta*

*totie fields


doğum sonrası, hamilelikte aldığım 13 kilonun 10'unu vermiş olmam çok süper bir olay gibi görünse de hamileliğe girişte de hatrı sayılır bir kiloda olduğumdan zayıf insan kategorisine giremedim henüz.
hoş hayatım boyunca da giremedim zaten.
en son bir başıma italya'ya gittiğimde ilk hafta yeme içmeden kesilip 57 kiloya düştüğümde sene 2005'ti.
6 ay sonunda -o kadar makarna da yememe rağmen- 58 kiloyla yurda dönüş yapmıştım.
o günden sonra da baskülü 60'ın altında görmedim maalesef.
istesem 4-5 kilo veririm ama bu sefer gerçekten zayıflamak istediğim için diyetisyene gitmeye karar verdim.
diyetisyene gitmeye karar verdiğimden beri nizasız ve fasılasız yiyorum.
param boşa gitmesin diye yapıyorum bunu, yoksa 5-6 kiloyu her diyetisyen verdirir.
benim üzerimde çalışmalı, bana değer verip önemsemeli.
ekmeğin aslanın ağzında olduğu şu devirde kolay para kazanmaca yok.
iradeli ve kararlı diyetisyene gitme kararımdan beni tek vazgeçirebilecek kişi christina.



monica'nın alıştırdığı etli butlu kadın motifi, christina hendricks ile en top seviyelerine varmak üzere.yapılan güncel araştırmalar (erkek dergilerinin gerzek anketlerinden bahsediyorum pek tabi) dünya üzerindeki en seksi kadının christina olduğu yönünde.

şimdi ben zayıflar da, balık etli kadınlar moda olursa kaybolan yıllarıma yanarım çok fena, diyetisyene saçtığım paralar da cabası. ne yapsam karar veremiyorum. diyetisyene gitmezsem o parayla ispanyolca kursuna gideceğim.

balık etli olup ispanyolca konuşmak mı? zayıf olup penolope cruz'un her giydiğini giyebilmek mi? dilemma, dilemma, dilemma!

öperins!

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Pek tabii ki balık etli İspanyolca konuşabilen dilberi tercih ediyoruz.
Bırakıyoruz Penelope'nin kemikleri sayılsın efenim.

Allegra'nde dedi ki...

kendimizi kandırmıyoruz değil mi nesss?

Pilli Petro dedi ki...

kilo vermek istiyorsan akapunktur dene, yanında diyet listen var zaten 2 hafta sonunda istediğinden fazlasını vermiş olursun.

iyi bi akapunkturcu bul, denedim tavsiye ederim :)

Unknown dedi ki...

Aha Pilli nerede gittin?
Adı ne?
Kaç para?

Öhm şey pardon ne diyorduk Allem.
Kandırmak mı?
Yok yahu ben şişman da güzelim.

Pilli mail adresim banyosuyu et gmail

:P

Pınar dedi ki...

Kendimde bilakis balık etli olduğumdan:)
öyle kupkuru kadınları sevmiyorum(belki de kıskançlıtır ama)
kadın dediğin biraz balık etli olmalı.
5-6 KİLOYU DİYETİSYENE GİTMEDEN DE VEREBİLİRSİNİZ:)

[ beLLe ] dedi ki...

ay bırak alla aşkına !hangi erkek altında kemik torbası ister ki??yani 100 tane erkeğe soralım "victoria beckham mı? scarlett johansson mı? hepsi scarlett der eminim!zayıf olmak sağlıklı değil!ayrıca çirkin görünüyor.tabiki şişman olmakta iyi değil eğer normal seviyesindeysen ne için uğraşıyosun ki?sana tavsiye her türlü kilo verebilirsin.paranı "olması gerektiği gibi" ispanyolcaya yatır.Bol su iç akşam 6'dan sonra yeme,şekeri hayatından çıkar o zaman zaten zayıflarsın.diyetisyene boş yere para verme.bence hiç zayıflama ya neyse ;)

Pilli Petro dedi ki...

banyosuyu kıyamam hemen detayları yazıyorum canım :)

vintage peony dedi ki...

Ya o Joan'ı ne zaman görsem onun gibi olmak istiyorum :D
57 benim orjinal kilomdu, baskül ibresi 2 senedir 60ın altına inmeyyo(60 da değilim bu arada, göz yanıltması şeysi, çaktın), damn it!!!
Bloga koyduğum fotoları fotoşopla zayıflatıyorum ha, aramızda kaldın :P

Gizem Mizem dedi ki...

şu dünyadaki en büyük keyfim yemek yemek, sırf modern toplumda daha çok kabul görüyor diye en büyük zevkimden vazgeçerek sıska olma fikrini esefle kınıyorum! sağlık sorunu yaratmayacak olduğu sürece yaşasın yemek yemek...ha, içine giremediğim bir elbisenin hüznü de kötü bastırıyor olabilir ama bir ıslak hamburger ardından dişlenecek bir parça antepfıstıklı çikolatanın tedavi edemeyeceği hüzün yoktur benim için :))

bedenimiz bizim, tahakküm haklarının da tek sahibiyiz, o yüzden ye gitsin :D