9 Kasım 2010 Salı

dombililer koşun zayıflıyoruz!

insanın böyle dostları olacak gerçekten.
dietle ilgili postum yayınlanır yayınlanmaz burcu abla a.k.a. brajeswari bana bir blog sayfasının linkini attı.
paranı kilona harcama ispanyolca konuş, sen zaten penolope gibi kızsın dedi, ya da böyle bir şeyler.
her neyse mevsimlerden roma bloğunun sahibesi mehtap hanım zayıflatma gibi ulvi bir amaç edinmiş ve bu amaçla bir program başlatıyor.
son katılım 13 kasım.
ben hemen boyumu, yaşımı, kilomu, endeks kondeks her şeyimi tüm samimiyetimle yazdım.
gizlim saklım yok bilirsiniz.
düzen karşıtı bir bünyeyle nereye kadar bu programı ilerletirim bilemiyorum ama her zamanki gibi çok feci gaza geldim.
ilgilenenler için lingo lingo şişeler
öperins tontiş yanaklarınızdan!

4 yorum:

Unknown dedi ki...

aaa sensiz ben bir hiçim Allem
hemen kaydoluyorum ben de

UykusuZ dedi ki...

güzelmiş,
1- diyet salatayla olmaz
2- diyet sporsuz, spor diyetsiz olmaz
3- dengeyi bulursan bak nası kilo veriyosun
4- 73 ten 68 e indim, uzun süredir de kilomu koruyorum, popom küçüldü (gayet te güzeldi aslında-bayanlara hırs olsun) ,göğsüm genişledi, kollarım canavar + kondisyonum çok iyi, inclined plane 10 hız 8 , 10 dakka koşar, 20 dakka kürek çekerim, onu bırak en çok çıpa çekmeye yaradı, motor bozuk 25 kg , 50 metreden 4-5 kere çekiyorum elle
kolay gelsin diyelim, izleyelim

Eliza Doolittle dedi ki...

Uykusuzuma bak Beyaz Golge oldu adam yaaa!
Allecan, arkandayim kuzumm

dukandiyetitariflerim dedi ki...

Ben hamilelik kilolarımı dukan diyetiyle verdim valla.hala da devam ediyorum.2 ayda 70'den 62'ye indim.
bir de tecrübelerimle ilgili blog açtım.beklerim:D
http://dukandiyetim.blogspot.com/