17 Aralık 2008 Çarşamba

Bir Aralık sabahı ayazla uyandın mı hiç?

Son günlerde farkettim ki sürekli bıdırdıyorum. "Aman tatil bitti" "Off çok soğuk" "Yatmayacağım uykum yok" "Uyanmak istemiyorum biraz daha uyku" "Pof televizyonda izleyecek bişey kalmadı" "Yaaa akşama ne pişirsem" "üşüyorum o kalde varım" vesair vesair..
Yaş itibariyle menepoza giremeyeceğime göre(istisnalar kaideyi pekala bozmaz)nedir kuzum bendeki bu çemkirici güç?

Mirkelam kıvamında "Mutlu olmak istiyorummm". Ve hatta yaza yaklaşan günlerde klasik cici kız feybuk iletisi modumda "sıkıldım sıkıldım uçmak istiyorumm"..

Hazır lafı açılmış ve çemkirme modumdayken biraz çemkireyim bari. Yahu feysbukta ingilizce-fransızca-italyanca(ki ben bildiğimi göstermek için yazarım ara sıra *-*)- urduca yazmayı anlıyorum da; isimleri gayet Türkçe olan bir kısım arkadaş grubunun ingilizce iletiye ingilizce cevap vermesi ve geyiğin bu şekilde devam etmesi de nesi? Komik misiniz? Gülseydim komik olurlardı ama sinirlendiğime göre olsa olsa şapşal bunlar! Ayh!

Bu arada Mirkelam demişken yeni klip çekmiş yavrucağız veya ben yeni görüyorum. Bıyık bırakmış bırakamayasıca. Cian'ı bıyıksızlıktan yeni vazgeçirdim ki bir baktım o dudak üstü kıl yeniden meşhur olmuş. Vay anasını sayın seyirciler!

Tam blog yazarken araya o kadar iş girdi ki yazasım kaçtı!
Öperins! :/

Hiç yorum yok: