20 Aralık 2008 Cumartesi

Not-İst ya da farkedilens çeptır 2!

Antenleri sürekli açık olarak etrafta dolaşmak çok ama çok kötü! O kadar vahim durumdayım ki benim bir üst modelim beyin okuyan insan modeli olmalı. Ee haliyle farkettiklerim de bitmek bilmiyor sayın seyirciler!

Bu aralar yakın çevremde öyle şeyler farkediyorum ki söylesem başıma dert olacak. Zira tepki direk inkar. Ayrıca savunma mekanizmasının nadide ancak bir o kadar da banal bir ifadesi olarak dedikoducu, müfteri damgasını da alnıma yapıştıracaklar şaak diye. O halde kendimizii yemeye devammm evladımmm! Nasılsa tek kişinin kendi kendine söylediği dedikodu değildir! Bunu da tarihe not düşüyorum belki ilerde özlü söz olur.

Neyse efenim konuyu değiştirelim, canları sıkmayalım, sevelim sevlilelim..
~~~~
Kıvanç Tatlıtuğ ile Meltem Cumbul sevip sevilmişler mesela. Hangisine üzüleceğimi bilemedim.. Evet küstah olduğum kadar zevk sahibiyimdir de. Kusura bakmayın ama olmamış!
~~~~
Bloglarımda hiç görsellik olmadığını farkettim. Önemli olan dış güzelliği değil iç güzelliği ama değil mi? Bknz: Meltem Cumbul-Kıvanç Tatlıtuğ
~~~~
25 yaşımdan sonraki her yaşımda -ki daha 1 senesi geçti- 30 yaşındaymışım gibi hissediyorum. 30 yaşıma geldiğimde hiç bunalıma girmeyeceğim, ne de olsa 5 senedir 30'um değil mi ayol?! (Bu içsel avunumu bana kazandıran Nian ablamı da buradan selamları gönderiyorum, şu an bizi izliyor)
~~~~
Tin-min tinimini hanımkızlarımızın Ugg giyebilmek için bacak, mekan, estetik, uyum, gözleri kör etme ihtimali göz etmeden mini kot etek giydiklerini gözlemliyorum. Unutmayalım gençler; tombiş bacaklar yanında erik dalı tadında çıta bacaklar da bünyeye zarar. Böyle yapmayalım, halkımızın ruh sağlığını da düşünelim biraz lütfen!
~~~~
A.R.O.G.'a gülmediğim için zeka seviyemi tahlil ederken buldum kendimi. İnce esprileri anlayamamışım demek. Çok ayıp bana. İnce olan herşeye bu kadar da tepki koyulmaz ki canım!
~~~~
İsmi Suzan olanlar neden hep kokoş oluyor? Adın verdiği bir süs püs mü yapışıyor bu hanımlara doğuştan?
~~~~
İnsanlar özellikle bayanlar 50 Cent'in şarkılarına hoplaya zıplaya, gülerek ve kıvrımlı hareketlerle eşlik ediyorlar. Ne dediğini anlamama ihtimallerini sevmek istiyorum mümkünse! Zira i'm the madıfakin piayempi diyen bir adamdan koşarak kaçmak gerek.
~~~~~
Pınar Altuğ hamilelikten şişmanladıkça göğüsleri de doğru orantılı olarak küçülüyor mu ne?
~~~~
Maç var. Genel izleyiciye hitap etmeyecek şekilde olumsuz davranış içeren tezahürat yapasım var. Ama edebimle oturuyor ve "Remzin kartallar gibi manileri yen aş, layıktır bu vasıflar sana ey şanlı Beşiktaş" diyerek kaçıyorum..

Öperins!

Hiç yorum yok: