5 Aralık 2008 Cuma

Deneme 32-33-34!

İnsanın muhabettinde hoşlanmadığı birini dinliyormuş gibi yapıp laptop kapağının arkasından blog yazabilitesi nedir onu deniyorum şimdi.

Muhatabım benden epey büyük bir bey. Aslında severim kendisini ancak muhabbeti çok ama çok baygın. Anlatıyor, anlatıyor, anlatıyor... Kafa salıyorum, bazen alakasız yerlerde hıhım diyorum. Hımmm, hıı, hmmm... Anlıyorum. Alla alla! Cümlenin sonunu yakalayıp tag question yapıyorum tüm sevimliliğimle..

Ah işte sonunda boşa düştüm. Efendim anlamadım dedim!

Fonda da Personal Jesus çalıyor, kadayıfın üstüne kaymak oldu yeminLEN! Dinleme konsantrasyonu sıfır!

Öhöm. "Yaaa o da ilginçmiş".
Topladım!!

Susuyoruz.

Ve evetttt! Kendi işleriyle ilgilenmeye başladı! Yihhu!

Başardım. Yazdım!


Şimdi de bu kiloyla Audrey Hepburn kadar güzel ve asil olmaya çalışayım.

Hadi bakalım!

Öperins!

Hiç yorum yok: