23 Ekim 2009 Cuma

metalci misin, asitçi mi?

hatıra/anket defteri ile büyümüş bir nesil olarak, kalbimizden temiz sayfalara yazdığımız maniler kadar anket defterlerinde cevapladığımız sorular da bir acayipti.
mercedes mi bmw mi?
coca cola mı pepsi mi?
manuela mı isabel mi?
michael jackson mı madonna mı?
metalci misin asitci mi?
böyle sorularla gençliğe adım atmış olan akran kuşak şimdi de başka derdi yokmuş gibi kenan imirzalıoğlu mu, kıvanç tatlıtuğ mu diye tartışıyor.
konu o kadar genel ki karşılaştırma oyunculuk yönünden mi, yoksa alıp eve biblo gibi koyma açısından mı belli değil.
ikisi de best model birincisi, ikisi de çok revaçta olan dizilerde oynuyorlar.
yani her iki yönden de tescilliler.
kenan imirzalıoğlu'nun çok başarılı bir oyuncu olduğunu inkar etmek mümkün değil ama son zamanlarda kendini tekrar eden karakterlerde oynaması izlenilebirliğini törpülüyor sanki biraz.
kenan'ı behlül karakterinde izleseydik mesela daha heyecan verici olabilirdi, rolü yani..
bunun yanında kıvanç tatlıtuğ oyunculuk olmasa da canlandırabildiği karakter zenginliği bakımından biraz daha önde.
öte yandan kenan imirzalıoğlu'nun sahip olduğu hayat görüşü ile kıvanç tatlıtuğ'unki karşılaştırılamaz sanıyorum.
çoğu şeyi karşısına almayı göze alıp yazı/tura filminde oynama cesaretini gösterdiği için kendisini tebrik etmek lazım.
kıvanç tatlıtuğ'un gösterdiği tek cesaret ise meltem cumbul'la birlikte olmak bence...
bunların yanında güzellik bakımından bir karşılaştırma yapacak olursak, yapmayalım derim ben.
nasıl tarık akan ile kadir inanır karşılaştırılamazsa, kenan imirzalıoğlu ile kıvanç tatlıtuğ da karşılaştırılamaz bence.
ikisi de yakışıklı, ikisi de boylu poslu, ikisi de öhhööm şey dünya ahret abilerim.
neticeten tartışma anlamsız olduğu kadar gereksiz de.
ama illa bir görüş isterseniz; en yakışıklı benim kocam.
öperins!

14 yorum:

beenmaya dedi ki...

ahaha deliye bak ya hayır benimki daha yakışıklı dicem de koca yok ortada diyemedim o yüzden. bari kenan daha yakışıklı diyeyim de bişi olsun :)))

Allegra'nde dedi ki...

eheheh ne yapayım beenmaya'cım, herkes şanslı doğmuyor :F

beenmaya dedi ki...

gelirsin kenanla düğünüme artık :)))

Eliza Doolittle dedi ki...

Boylu posludan ohom sey abilerim'e donus'e ne guldum be yauw :)
Kenan daha hos. Esmerler her daim sarisinlari dover. En azindan benim icin boyle bu. Tuysuz kirpiksiz soyulmus yumurta gibi adam sevmem, duzgun hatli derin kahve gozlu esmer olsun, benim olsun. Aha da evde de var Allaha sukur esmerlerin en kocasi :)

Allegra'nde dedi ki...

gelirim ama damat tarafı olurum, ne de olsa ankaralı seninki ehehehehheh :)

Allegra'nde dedi ki...

tamam size katılıyorum bence de esmer ama kıvanç da çirkin değil be elizacığım.

noraashira dedi ki...

Kenan için şöyle böyle diyorlar, bilemiyorum.

Allegra'nde dedi ki...

kadir içinde diyorlardı onu :)

noraashira dedi ki...

Kadir öyle, halil ergün de ama kenan da, dünya gay olsun (dgo)

pinksatellite dedi ki...

haftaya doğumgünüm.ikisini de doğumgünü hediyesi olarak isteyebilirim:D ayrım yapamam hepsi benim olsun derim ehehe
elizanın "Tuysuz kirpiksiz soyulmus yumurta gibi adam sevmem" lafına koptummm!

Unknown dedi ki...

2si de iyyrenç bence.
biri çok esmer biri çok sarı.
hahaayytt en yakışıklısı benim adam bi kere :P

Unknown dedi ki...

ayy bir de ametalciyim diyesim geldi. ehehe

s1 dedi ki...

yazı tura'yi çok begenmistim... kenan kadar olgun şimşek de performansiyla göz doldurmuştu o filmde.

stuven dedi ki...

gözümde canlandı şimdi o anlar. çok şanslı bir nesiliz bence:)

gelelim kenan la kıvanç a. ben tercihimi ikisinden yana da kullanamıyorum. ama kadir olur:) o ayrı...