4 Şubat 2009 Çarşamba

how deep is your love?

bazı ufak şeyleri o kadar çok kafama takıyorum ki hayret doğrusu!
bi keresinde garsonla gereğince kibar konuşmadığım için cian'ın üzerime gelmesi sonucu ağlamışlığım bile var.
gel gelelim hal böyleyken sabah bi baktım;
izleyicilerim 17'den 16'ya düşmüş.
alla alla kimi tatmin edemedim acaba?
tavuklarına kışt deme ihtimalim olmadığına göre kesin yazdıklarımı beğenmedi.
kim olduğunu da bilemedim.
zaten 3 elin parmakları kadar yanımda olan insan var onları bile aklımda tutamamışım.
bravo!
neyse..
sevgili okur,
herhangi bir şekilde beni "yine" okursan derdini söyle derman olayım.
bi açıklama yapmadan beni terkedemezsin!
yaprak sarması boğazıma dizildi!
ıssız adam mısın sen yoksa ayol??

2 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

ıssız adam :)

belkide seni anlamayan bir kadındı.Napalım Alle, seni anlamak için dekoderin olmalı :)

imza: en fanatik yorumcu

Allegra'nde dedi ki...

of off Brajeshwari ablacım!
18'e çıkmıştı dün bugün 17'e düşmüş.
beni anlamadılar ya ben ona yanıyorum :F
anlayanlar anlamayanlara bin basar. işlerine gelirse!
ahahahha davos fatihi başbakanımızdan ben de etkilendim sanıyorum tavırsal olarak :D