4 Şubat 2009 Çarşamba

tarih 23/07/2007, allegra ne yapıyor acaba?

alle'nin kim olduğunu söylememe gerek yok sanıyorum.
ha eskeza duymamış olanlar varsa buyrun amme hizmeti.
bu da alle blogu efenim,
çift karakterli blogumuzun diğer üyesi..
bakalım 23/07/2007'de ne yapıyormuş.
doya döke okuyun;

kimlink bunalımı yaşıyorum..
evet evet kesinlinkle içinde bulunduğum ahval ve şerait beni kimlink bunalımına götürüyor.
kimlink bunalımının dışında genel bir travmatolojik bozukluk içindeyim.
canım sıkılıyor sürekli. zevk almıyorum hiçbişeyden.
geçen gün mikrofon ayaklığını çevirirken kafama çarpmıştı.
seyirciler o kadar çok güldüler ki, bunun şovun bir parçası olduğunu düşündüler.
oysa ben şarkıya konsantre olamadığımdan seyircilerden biriyle göz temasına girmiştim ve bir an dalarak mikrofon ayaklığını kafama çarptırdım.
o günden beri hiçbirşey eskisi gibi değil. beyinsel travma ruhsal bunalımı da tetikledi.
ya da aslında hiçbir şey yok. yaşadıklarım kurgusal fantazimin bir ürünü..
fantaziler de kurgusal değil midir zaten.
gereksiz kelime kullanımları ve buna mukabil anlatım bozuklukları da sevmediğim hususlar. bağlaç olan de'nin ayrı yazılması hususu ise hiç girmek dahi istemediğim bir konu.
de'yi ayrı yazmayan erkekten anında soğuyorum.
erkeklerden soğuyorum da kadınlardan soğumuyor muyum? sanırım hayır.
en sevdiğim sayı 6 olmadığı gibi sayıları sevmekten alınan hazzı veya faydayı anlamış da değilim. hoş ben 7'yi seviyorum ama anlamsızca.
müzik kariyerimde ki başarısızlığım karşısında ise nötrlenmiş durumdayım.
umrumdalığı sıfır seviyesinde. ama ben size sıkıldığımı söylemiştim.
ne geçirir bu durumu bilmiyorum.
cindirella olma çabalarım sonuçsuz kalmıştı.
bir de madonna mı olsam acaba?
o da olmaz. yoga, pilates uğraştırır şimdi.
o zaman ben kibritçi kız oliim.
evet evet ben kibritçi kız olacağım.
hikayeyi hatırlamıyorum ama eminim güzel bişeydi.
kız fakirdi sokakta kibrit satıyordu sanırım.
basit bi hikaye olmasının yanında eminim içinde derin sosyolojik açılımlar vardır.
herneyse postmodern duygusallaşmaların içgüdüsel dışavurumlarından epeyce yoruldum. kurtarın beni....

9 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

Acil durumlarda Nutella!!! :)

İyi gelir, kibritçi kız olmak yerine -bir kaşık nutella ye..

orguknit dedi ki...

Kibritçi kız,

nasılsın? kardeşim.

Seni okumadan güne başlamıyorum.

Benim favori yazarım.

Sevgilerimi yolluyorum.

Allegra'nde dedi ki...

@Bra kaloriler ne olacak pekiii? :))))

@orguknit; çok teşekkür ederim :))) ben de beni mutlu ettiğiniz için size kocaman kocaman sevgilerimi yolluyorum :D

Magie Noire dedi ki...

sana +1lerle katılmak dışında bişi diyemicem balım...
Ben kim miyim? xoxo Mısra Worsell :P

Allegra'nde dedi ki...

ahahahah mısrık!!
burda da mı buldun beni yavrum? :))))

Magie Noire dedi ki...

Groupie'in bile oldum tatlım, blogunu izliyorum...
Hımm bir de geçen gün, bir arkadaşımın blogundan başka bloglara akaraktan blog surfing yapmaktaydım. Ve çok alakasız birinin blogunda senin yorumunu gördüm, ee şaşırdım tabi :)
Dünya küçük de, blogger daha bir küçükmüş.

Allegra'nde dedi ki...

sen de yazsan da okusak!
yazıyorsun da ben mi göremedm yoksa??

Magie Noire dedi ki...

yazmıyorum yau, yazsam dünya aleme ilan ederim. Hatta izlenmeme korkusuyla yazmıyorum, ya kimse beni sevmezse diye :P

Allegra'nde dedi ki...

saçmalama!
sen yaz kimse okumazsa ben okurum kuşum benim..