18 Şubat 2009 Çarşamba

nedi yorum?

birkaç gündür otobüste, dolmuşta, ankarayda ne kitap okuyorum ne de müzik dinliyorum..
mütamadiyen düşünmekteyim..
bugün insanlık yararına ne yaptın ey ölümlü! diye düşünecek kadar bilge olmadığımdan gün içindeki faaliyetlerimi düşünüyorum..
ne yazmışım? ne konuşmuşum? geo challengeda yine rekorlar mı kırmışım?
laf arasında da övünmeye bayılıyorum; çaba sarfetmeden, kendi kendine.
muhasebesini yapıyorum günümün.
dünkü muhasebatımda yazılarım sıradanlaşıyor mu hep aynı şeyleri mi yazıorum diye düşündüm durdum.
insanın kendisi böyle bir eleştiri yapıyorsa şahsına ilişkin; ya ciddi bir sorun vardır ya da kıçından eleştiri üretiyordur.
biraz terbiyemi bozdum ama denizcilikteki manasıyla kullandım ben onu,
yine de af dilerim tüm büyüklerimden.
derin analizlerime devam ederken kendi kendimin yaşam kuzusu olarak çözümü buldum!
allahım kendine yetmek ne kadar da güzel bir duygu!
aslında yazılarım aynı değil, sıkıcı da değil..
zira bahsettiğim konular farklı..
tarzım bu sadece.. (yaşam kuzusu yol gösterme evresi)
uslubum oturmuş, tam bir yazar olmuşum. (yaşam kuzusu gaza getirme evresi)
ondan bu benzerlik sanrısalı.
sonra iyileştim kendime geldim..
ne iyi insanlarmış bu yaşam kuzuları dedim..
keşke herkesin bir tane olsa!
yaşam kuzusu alle ile irtibat için hgbucuk@gmail.com
sonra oturmuş uslubumla yazabileceklerimi düşündüm;
the killers-human-brandon flowers gibi,
venedik karnavalı ve 2006/şubat anılarım gibi..
national geographic'de saatlerce yayınlanan aslanların elinden kurtulan bizonun 5 saniyelik görüntüsü gibi..
sonra hepsini sildim..
düşündüğümü yazayım dedim..
ne yazdığımı ben bile anlamadım.
hoş kalınız...
öperins!

5 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

Ne yazdığını kendi bile anlamayan yazar, yazıların sıradanlaşmıyor her seferinde ben yandan yandan gülümsüyorum.

Allegra'nde dedi ki...

kahkaha atmak tarzın olmadığı için gülümsemen bile bana yeter :)))

Adsız dedi ki...

hehe:) doğaçlama bir yazı işte ne güzel.

Brajeshwari dedi ki...

gülümsemek daha uzun sürüyor :)

kahkaha da atarim ayrica..Deliye bak:)

Allegra'nde dedi ki...

@tatlısukırosu: çoğu yazımı hatta nerdeyse hepsini doğaçlama yazıyorum ama bu dopdoğaçlama oldu :)))

@Brajeshwari: ama sen atmam demiştin bi yazında.. hatta arkadaşın demiş. yazına hoş bir gönderme yapmıştım ama olmadı mı? :))