17 Şubat 2009 Salı

wonder(ful) boys!

ucuz etin yahnisinin pek olduğunu kim söylemişse halt etmiş.
gerçi yaptığım araştırmalar sonucu ucuz etin yahnisi hakkında genelde "yavan" sıfatı kullanılıyor ama pek pek güzel bence.
zaten muhtemelen aynı malı daha pahalıya alan bir "ata" tarafından tüm hasetik duygularla söylenmiş..
bu sene sevgililer gününü kutlamak ve/veya ondan bahsetmek demode olduğundan ben de modaya uyarak tüm adam sendeciliğimle- biraz da kıskanırsanız diye açıkçası- sevgililer günü yemeğimden bahsetmedim.
ama madem konu ucuzlardan açıldı söyleyeyim bari..
yemek süperdi.
çeşit çoktu, içki sınırsızdı..
ucuz bile değildi, bedavaydı hatta! ahahahahah!
burada aklınıza yine bir atasözü geldi değil mi?
yok ama şekerim sirkeyi sevmem ben..
her ne ise konuyu dağıtmadan hemen toplayalım;
d& r 'da 19.99TL'lik filmler duruken gidip 4.99TL'lik filmi almamız oyuncu kadrosuyla alakalıydı yanlış anlaşılmasın.
michael douglas, robert downey jr, toby maguire, francis mc dormand dururken gidip "aşk gurusu"nu alacak halim de yoktu.
filmin adı wonder boys!
bu filmi nasıl atladığımı, nasıl olup da izlemediğimi bilemiyorum.
belki gösterilmedi bile..
açıkçası kadrosuna rağmen bir filmi bilmiyorsanız öncelikle aklınıza filmin çok kötü olduğu gelir.
hele ki filmin tarihi 2000 ise!
ama robert downey jr. için bile izlerim ben bu filmi!
evet aklımda aynen bu cümleyle koydum dvdyi yuvasına..
ilk kitabı patlamış ama aradan geçen yıllara rağmen beklenen kitabı yazamayan, karısı tarafından terkedilmiş üniversite hocası michael douglas,
işinden kovulmanın eşiğinde, travesti sevgili sahibi gay editör robert downey jr,
ilk sahnelerinde beyaz'ın psikopat karakteri gibi sesler çıkaracağını sandığım(tabi olmadı böyle birşey) hayal gücü azıcık! gelişkin öğrenci toby maguire,
hamile olmasına kocası daha çok şaşıracak derecede süper bir evliliğin sonucu olarak michael douglas'la evlilik dışı ilişki yaşayan rektör francis mcdormand,
yaşlı ve karizmatik hocasına hayran katie holmes,
çalıntı bir ceket, çalıntı bir araç, ölü bir köpek, james brown saçlı vernon, oscar almış müzikler, ince espriler ve daha neler neler..
cihan'ın da dediği gibi "işte böyle senaryolar istiyoruz biz"!
ayrıca michael douglas olsam da aynı repliği kullanırdım.
süper iş çıkarmış!
ne o öyle sürekli takım elbiseli, ruh hastası ciddi adam duruşları..
öyle benimsemişim ki bu karakterini bir keresinde rüyamda michale douglas'ın oynadığı bir gerilim filmi çekmiştim.
ama onu sonra anlatırım.
konumuz şimdi wonder boys.
kefilim; gidin, alın, izleyin;
d&r'da var, hem de çook ucuza,
beğenmezseniz gelin bana sövün, kabulüm :)
demek ki neymiş; ucuz etler neler doğuruyormuş be!
öperins!

Hiç yorum yok: