5 Şubat 2009 Perşembe

Marcel Proust'ın ruhuna değsin!

ayyy mim bugüne kadar benim için bir arkadaş adından ibaretken,
sevgili sevgili sevgili en sıkı yorumcum Brajeshwari'nin bana pas atmasıyla cevaplanması gereken sorulara dönüştü..
pek de güzel oldu.
soruları cevapladım.
hayatta "en"leri olamayan biri olarak zorlandım bazı bazı.
okuması kolay olsun diye de cevap verdim kısa kısa..
burun bakalım proust testi,
ruhun şaad olsun Marcel!

Sizi en çok üzecek olay?
aldatılmak. her manada.
Nerede yaşamak isterdiniz?
sürekli havanın sıcak olduğu ekvatoral iklimlerde..
Yaşayabileceğiniz en mutlu an?
o kadar kolay mutlu olabiliyorum ki..
ama sanırım bu soru beni yine deniz arcak şarkısına götürüyor;
"biraz terellelli, biraz da aşk,
keşke hep yaz olsa dert olmasa,
sevgilim yanımda kafam rahat,
gecenin üçünde ay batmasa"
En sevdiğiniz erkek karakter?
hercule poirot. yakışıklı yaratsaymış agatha kendisini, hayatımın kahramanı olabilirmiş :D
En sevdiğiniz kadın karakter?
annem. (ay güzellik yarışması cevapları gibi oldu ha! ahahahha)
Tarihteki favori kahramanlarınız?
Atatürk, hiç yılmadığı için.. her şeye rağmen..
Gerçek hayattaki favori kahramanlarınız?
cihan. laf olsun diye değil, geçekten.
En sevdiğiniz ressam?
Caravaggio, resimlerindeki ışık oyunu ve gerçeklik yüzünden..
Botticelli, resimlerindeki canlılık için..
Gustav Klimt, “der kuss” için..
En sevdiğiniz müzisyen?
içimde heyecan yaratan müzikleri yapan tüm müzisyenler..
Bir erkekte en çok beğendiğiniz özellik?
zekasının farkında olması. (gerçekten zeki ise tabi)
Bir kadında en çok beğendiğiniz özellik?
kadınlığının farkında olması.(greçketen kadın ise tabi)
En sevdiğiniz erdem?
dürüstlük.
Yapmaktan en mutlu olduğunuz iş?
bir şeyler yaratmak..
Kimin yerinde olmak isterdiniz?
çok memnunum kendimden, bir de 6 kilo eksik olsam :D
Arkadaşlarınızda hangi özelliklerin olmasını istersiniz?
samimiyet ve dürüstlük istiyorum ben, her insandan beklediğim gibi.
Kendinizde gördüğünüz en temel eksiklik?
iç dünyamda yarattıklarımı yıkamamak,
herkesi düşünmek,
sabırsızlık,
hayır diyememek,
bir de çok tembelim ben ayol!
Hayatınızın en büyük şanssızlığı?
şanssızlık mı?? proustcum bu soruyu bana sormamalısın.
En sevdiğiniz renk?
pembeeee.
En sevdiğiniz çiçek?
ortanca.
En sevdiğiniz kuş?
kuğu; içimdeki asaleti, penguen; içimdeki çocuğu beslediği için :D
En sevdiğiniz yazar?
Alper Canıgüz. 3 kitabı olmasına rağmen en sevdiğim evet.
En sevdiğiniz şair?
Orhan veli, nazım hikmet.
Tarihte en sevmediğiniz karakter?
kısaca f.g. gelecekte yapacaklarını tahmin ettiğim için.
En çok isteyeceğiniz özellik?
düşünce okumak.
Nasıl ölmek isterdiniz?
ölümü içime sindirmiş şekilde.
Hayattaki sloganınız?
hayat bir sudur yaşa yaşa kudur!
Şu anki ruh haliniz?
dolu.
kendimi başkasını mimlemek için çok toy hissettim, cesaret edemedim.
kısmet bir dahaya.
bi de test sonuçları ne zaman açıklanacak acaba?
öperins!

4 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

Yıldızlı pekiyi verdim ben sana..
Penguen kuş mu, o konuda biraz tereddütteyim :P

Adsız dedi ki...

Hi,
Selam,
Hola, vb.uazar gider.
Kısacası her dilde kardeşime selam vermek istedim de.Listenin sonunu bulamazsın diye kestim:))
Mim cevaplarını iştahla okudum.
Şu penguen benzetmen ne hoş yahu.
Bak bendenizde yaş 41 aynen ben de penguen gibiyim yani.İçimizdeki çocuk hiç ölmesin değil mi kardeşim.Ben bugünlük kaçar.
Hadi eyvallah.
Sana iyi seyirler ve sevgiler...
Bendeniz umud bekçisinden....

Allegra'nde dedi ki...

@brajeswari; kuş tabi. değil mi yoksa yaa :/

@melisa;içimizdeki çocuk ölmesin evet! :))

Adsız dedi ki...

Yes indeed, in some moments I can phrase that I agree with you, but you may be considering other options.
to the article there is still a definitely as you did in the downgrade publication of this demand www.google.com/ie?as_q=easy music cd burner 3.0.85 ?
I noticed the phrase you have not used. Or you functioning the dark methods of helping of the resource. I possess a week and do necheg