19 Şubat 2009 Perşembe

SORU:
aşk,
sevdiğini mutlu etmek için çabalamak,
heyecanı kaybetmemek için uğraşmak,
mutsuzluğu paylaşmak,
değer vermek,
onu özel hissettirmek,
derdini dinlemek,
yanında huzur bulmak,
hayallerinin birinde bile onu eksik tutmamak,
fedakarlık yapmak,
değil miydi?
ya da öyleydi de,
aşk mı yoktu?

CEVAP:
aşk;
sevdiğini mutlu etmek için çabalamaktı elbette,
bir saniye bile mutsuz olmasın diye dua etmekti her gece,
hiç derdimiz olmasın diye uykularını kaçırmaktı biraz da.
heycanını kaybetmemek için uğraşmaktı pek tabi, kaybolmamış saklanmış heycanını,
her gece yüzünü kedinin yavrusunu yaladığı gibi yalarken sobelemekti biraz da.
mutsuzluğu paylaşmaktı evet,sevgilin mutsuz olmasın diye içine atmaktı belki de.
değer vermek özel hissetirmekti normal olarak,
paha biçememekti,bunu hissetiremediği için kahrolmaktı.
derdini dinlemek,yanında huzur bulmaktı.
sadece dinlemek değil her dert karşısında yanlız olmadığını bilmesiydi,
sakin liman olduğu için değil fırtınalı bir deniz olduğu için beraber yürümekti biraz da.
hayallerinden eksik tutmamaktı,
sadece hayallerinden değil hayatın her anın da yanyana olmak olmadığında eksik kalmaktı,
eve hep mutlu dönmekti tilki olmadığından kürkçü dükkanına gitmediğinden.
aşk ,aşık olmaktı herşey dahildi ona.
aşk hep vardı hep de olacak biz olmasak da hayatta bizi hatırlayanlar olduğu sürece.
ben senden başkasına sana aşığım demedim.

*yukarıda yazılanlar bir kurgu olmayıp tamamen gerçek hayattan alınmıştır.

8 yorum:

ESRİK dedi ki...

Ne büyük kaıp kendi adıma. Ben kimseye demedim.:(

Allegra'nde dedi ki...

sitemle sorduğum soruya böyle bir cevap aldım..
umarım sana da bunları söylettirebilecek birisiyle karşılaşırsın ömr-ü hayatında..
yoksa cidden kayıp :/

beenmaya dedi ki...

aşk hep var hep de olacak dediğin gibi ama aşkı aşk olarak yaşayıp taşıyabilecek yürekler gitgide azalıyor bana kalırsa...

Allegra'nde dedi ki...

kesinlikle..

ama hemen bir düzeltme yapmak istiyorum sadece soru kısmını ben yazdım, cevabımı verdiler..

beenmaya dedi ki...

:)))

her ne kadar sorunun sorulması keşke gerekmeseydi diye düşündüysem de cevap da güzelmiş :)))

bundan sonrasına dair aşkla kalın öyleyse...

Allegra'nde dedi ki...

ben böyle arada histerik krizlere giriyorum :))
ama bu cevap bana tabir-i caiz ise kapak oldu. :)
mailini de burda yayınladım, umarım kafamı koparmaz :P

beenmaya dedi ki...

valla ayıp olur öyle yaparsa aşkın içinde kafa kopartmak olmazzzz :)))

Adsız dedi ki...

aşk bile kendini tarif edemez artık bence, ne olduğunu şaşırmıştır.