6 Şubat 2009 Cuma

sanatçılara benzer göklerdeki yıldızlar!

bu tersten benzetme benim değil ilhan irem'in ürünü.
hiç duymadığım bu şarkısına tesadüfen radyoda rastladım bugün.
sanatçıların yıldızlara benzetilmesi normaldir ama yldızların sanatçılara benzetilmesi yaratıcılık değil de nedir kuzum?
bir kez daha benzetmesine hayran kaldım ilhancığımın.
sazlıklardan havalanan bir ördek gibi sesin var denmesinden hangi bayan hoşlanır bilmem ama benzetme olarak başarılıdır nihayetinde.
nitekim devamında "ve sen bir gökkuşağı kadar güzelsin, rengarenk biraz sonra gidecek, görüyorum" demiştir ilhancığım ki bunu benim diyen romantik söyleyemez.
velhesıl kelam güzel şarkıymış bugüne kadar dinlemediğime üzüldüm.
bu arada yine bugün öğrendiğim üzere erövizyonda bizi temsil eden klips ve onların "halley" şarkısının da sözleri ilhan irem'e aitmiş.
halley, neco'nun "hani" ve şebnem paker'in "dinle" şarkısıyla birikte erovizyonda en sevdiğim şarkılar arasındadır.
unutanlar ve yaşı yetmeyenler için buyrun efenim burdan yakın.
böyle bir ingiliz aksanı katılmıştır "hay halli" şeklinde, neco'nun nerde "hani"'yi "honey" aksanıyla söylediği gibi.
verdiği barış mesajın sırbistanlı erkek kılıklı kızın verdiği mesajla aynı niteliktedir.
"değneğin nerde peri, gel dokandır da barış gelsin heyyo"
velhasıl 9. olmuştur..
candan erçetin'i bizimle tanışmıştır falan filan..

bak laf lafı açtı nerden nereye geldim.
neyden bahsedecekken nelerden bahsettim.
sanatçılardı yıldızlardı derken halley'e dönmüşüm.
ama halley de kuyruklu yıldız değil mi ayol?!
güzel bağladım evet.
öperinsss!

Hiç yorum yok: